Smogon Forums

Reisuke
Reisuke
Zeker. Maar geef me 5ish min
Puntenslijper
Je had me gister een 31/x/31/31/31/31 modest Tynamo gegeven, wil je die ook terug?
Reisuke
Reisuke
Echt? Lol. Ik vergeet zoveel dingen. Houd hem maar
Puntenslijper
Okay thanks..
Reisuke
Reisuke
Coming online.
Puntenslijper
Danku, dat is Diancie 2 die jij stockt is het niet? 1 TR, 1 Adamant. Nu nog de perfecte naam kiezen en beslissen of ik May of Branden wil zijn.
Reisuke
Reisuke
Ok. Voor de volgende keep/toss vragen, word die diancie personal use of trading?
Reisuke
Reisuke
Yep. Grappig eigenlijk (spijtig dat mn zus niet thuis anders kon ik ervoor zorgen dat ik altijd een diancie kon SR'en als ik zin had)
Reisuke
Reisuke
Wat ik bedoel, mijn uoders zijn op vakantie mijn zus is mee en heeft haar 3DS mee. Haar spel staat op de SD kaart en het o zo leuke daar aan is: je kunt backups maken van je savefile (dat geeft je mogelijkheden voor: cloning, oneindige SR opties, TSV mogelijkheden (overdreven handig), TM spread locking (opnieuw overdreven handig), ...)
Puntenslijper
Ik beken nog nooit een online Wi-Fi battle te hebben gevoerd. Nog nooit zelf een team te hebben samengesteld. Ik vind Diancie gewoon leuk, dus ik denk dat het bij personal use blijft. Heb ook geen Trade Thread of genoeg inhoud om er één te maken, en als school weer begint niet genoeg tijd het bij te houden.
Reisuke
Reisuke
We kunnen ook een joint thread maken...
Puntenslijper
Ik had al zo'n vermoeden dat het daarmee samenhing. Wat houd TM spread locking in?
Reisuke
Reisuke
I.e. Jij hebt gewoon ook posts in mijn thread die je zelf bijhoud. Maar we regelen het samen
Puntenslijper
Klinkt aantrekkelijk, maar het neemt niet weg dat de factor tijd tegenwerkt. Nu nog niet zo zeer maar straks begint mijn examenjaar.
Reisuke
Reisuke
TMBM (time machine breeding method) bestaat eruit erachter te komen welke pokemon welke IVs doorgeeft en welke IV de random IV is. Als je dan een backup maakt heb je altijd die TM spread en maakt breeden dus 5 keer zo snel
Puntenslijper
Ik kijk, hopenlijk na mijn vakantie(dat betekent dat het goed weer was of gewoon gezellig), maar iig binnenkort wel wat de moeite waard zou zijn om tentoon te stellen, ik kom er later wel op terug ;)
Puntenslijper
Time machine, geen technical machine duzz.... Ik wist ook al niet wat het inhield. TMBM.

Hoe zit TMMM er dan uit? En verschilt het niet welke IV wordt doorgegeven?
Puntenslijper
Het is dus de moeite waard in het vervolg geen cardridges meer te kopen.
Reisuke
Reisuke
Maar wel minder. En man ik zit 2 uur in de bus doorheen het schooljaar. Ik kan gerust helpen met dingen als je niet op tijd klaar bent (en op mijn vetjaardag kan ik eindelijk een pokemon spel op mn SD kaart hebben dus...)

Je kunt ook gewoon altijd je post editen en zeggen dat je geen /niet veel tijd hebt (dus "gesloten" bent/ik die dingen tijdelijk over neem)
Reisuke
Reisuke
Zo'n beetje ja
Top